miercuri, 28 aprilie 2010

gesturi abandonate

deşi cochetez de multă vreme cu ideea de lăsat de fumat, am mai avut vreo două incercări plus faptul că atunci când am creat blogul, titlul postului anterior - "God Doesn't Love Quitters" - trebuia să fie subtitlul acestui blog, făcându-mi cadou de ziua mea de naştere un lăsat de fumat. N-a fost să fie, m-aş fi lăudat degeaba.

acum mai bine de o lună mi-am cumpărat două cartuşe de ţigarete şi mi-am zis că o să fie ultimele mele ţigări. acum câţiva ani, o prietenă de a mea a zis eu nu mai pun gura pe aşa ceva(sau era eu nu mai înghit aşa ceva) şi a rămas însărcinată; cred ca am confundat poveştile, acum am auzit că s-a lăsat de fumat doar de o lună...


ce vedeţi aici e un banner cu valori absolute, adică ieri la 8 dimineaţa am fumat ultima ţigaretă; eu încă mai cred că m-am lăsat de vineri dupămasa, când am tras ultimul fum din cartuşele sus menţionate.

ştiam de mult de greutăţile pe care le întâmpin, din încercările anterioare; lăsatul de fumat e o treabă de fiecare zi, de fiecare ceas.... minut.
îmi rămân o grămadă de gesturi nefolosite, le-aş putea face inventarul si apoi duce vineri în târgul de vechituri
- de când mi s-au născut băieţii, am încercat să nu mai fumez în spaţii închise, unde erau şi ei; aşa că fiecare deschidere de uşă era asociată cu aprinderea unei ţigări;
- ridicatul de la masă era cu ritual, deschis geam, privit amazoane, aprins ţigaretă;
- dimineaţa mă uitam strâmb la o cămaşă fără buzunar la piept, era locul ideal de ţinut pachetul;
- încă mă mai pipăi ... am ţinut de trezire o brichetă voluminoasă, hehe

vorbeam acum câteva zile cu un prieten bun, ne ştim din liceu, de prietenele noastre nefumătoare, care ne ziceau din când în când ca mirosim ca nişte scrumiere. ne întrebam că, după ce ne vom lăsa de fumat, dacă vom avea parte de gagici fumătoare, oare cum o să reacţionăm?

16 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

sa zic sa fie-ntr-un ceas bun? :)

Miju spunea...

mdap, merci! :)

Derby spunea...

Felicitari pt initiativa. Dar as vrea sa intreb. Ce faci cu mainile?

silavaracald spunea...

Bravo ţie! Chiar şi măcar pentru intenţie, dacă nu şi pentru realizare. Sunt convinsă că vei reuşi!
Să ne ţii la curent! :)

Miju spunea...

@Derby, stii doar ca aplaud - bat din palme, daca altceva nu pot :))
yeah, spanking it's not allowed!

@Mel, merci de incurajari, acum urmeaza niste probe de foc, o nunta si intalniri cu prietenii, ore intregi la masa de canasta...

Derby spunea...

Aaaah !!! I've been discovered. I was a bad (spank) bad (spank) bad (double spank) girl.... ))

Miju spunea...

derbyyyyyy!!!
thank you for your support :))

Tanti Jeni spunea...

Domnu Miju, nu vă faceți probleme! După cum zicea și marele... ăăăă...nemuritoru...Samuel Langhorne Clemens...Mark Twain, așa. că mereu mă încurc la numele astea de franțuji: e simplu să te lași de fumat ca dovadă că o faci de mai multe ori!

silavaracald spunea...

Cum stai?!
Hai, zi-mi de bine! :)

Miju spunea...

da, e de bine :)
am trecut si de nunta si de partidele de carti cu bine. iar acum, dupa nunta de ieri, ma resimt destul de tare pentru a mai vrea sa bag altceva in mine decat lichide :D

silavaracald spunea...

Cred că de la sucuri ţi se trage! De la alea digestive, evident, nu de la alea de prune şi de struguri! ;)

Cosmin spunea...

Si eu la fel nu reusesc deloc sa ma las, fac orice in schimb si tot nu reusesc sunt prea quiter.

Miju spunea...

Melami, se mai poate face ceva? ahh, de cand cu fumatul asta, asa am dat intr-o boala a somnului si-a miserupismului diurn...
si noapte numar oi!

Cosmin - revin cu zicala aia cu cei care renunta. sincer, cred ca ne iubeste pe toti, ramane ca noi sa alegem la ce renuntam ;)

Draw For Joy spunea...

Sa te vad peste o jumatate de an. Deocamdata iti urez bafta. Si eu am trecut prin asta, te inteleg. Secretul este sa accepti faptul ca esti un posibil recidivist mereu. Si sa nu te atingi de inca una. "Inca una mica" e cel mai mare si mai mare pericol. Uita de ea forever. M-am lasat de 3 ani, si de atunci nimik, nici macar in gluma, nici macar sa ma testez, sub nici o forma nu am mai incercat. Acum nu pot sa cred ca am fost vreodata o fumatoare inraita.

Miju spunea...

Multumesc de incurajari :)

cam asta e si credinta mea. primul fum de acum incolo si s-ar duce naibii atata chin si efort. si traiesc cu amenintarea asta, stiu oameni care s-au reapucat dintr-odata, ca si cum nu s-ar fi chinuit luni de zile sa se lase; si-or incepe iar...

Derby spunea...

Atata timp cat ai gasit ceva mai bun de facut cu mainile decat ....hihihihi... eu zic ca esti pe calea cea buna. :) Nota zece pentru perseverenta. Sincer n-am crezut ca te va tine pana acuma. Rusine sa-mi fie ... off iara ajung la Bad Bad Bad Girl, but spanky has just quit :))